Samsung UE40F6640SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40F6640SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

mozeskriebel 21-02-2014

Beeld
Zeer gedetailleerd contrastrijk beeld, ideaal voor sport, bijna te zuiver voor films. Ik zoek nog de juiste beeldinstelling voor films.
600 Hertz is aangenaam voor je ogen, maar ook als de tv uit staat, mag hij gezien worden.

Installatie en bediening
Het installeren van de televisie is een fluitje van een cent, heel gebruiksvriendelijk, Samsung heeft dit goed onder de knie.
Switchen tussen de menu's gaat goed.
De afstandbediening met touchpad went snel en is een aanwinst.

Verrassend
Makkelijk is de mogelijkheid een HD-ontvanger (bv Humax van Ziggo) te koppelen aan de tv.
Samsung levert een kabeltje met een klein blokje (infra rood) mee, dat je voor de HD-ontvanger legt. Hierdoor is het mogelijk de HD-ontvanger te bedienen met de afstandbediening van de Samsung. De HD-ontvanger hoeft niet meer in het zicht te staan.

Tom100wi 17-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

Super televisie, beeld is goed en haarscherp. Televisie bied door de vele apps als facebook veel nieuwe mogelijkheden, apps zijn nog wel wat onhandig in het gebruik.

Uit Biervliet 17-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

Eindelijk echt entertainment in huis. Wij waren nooit echte televisiekijkers, maar met dit toestel en de eenvoudige mogelijkheden om middels de smart-tv toepassing programma's terug te kijken is dit snel veranderd.

oranjejoris 17-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

Mooie fijne tv, makkelijk in gebruik, goed beeld.
Kijkt rustig,helder en duidelijk. Fijn dat er een actie bijzit van neflix

kakkiejanjan 16-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

Gebruiksgemak: redelijk, omdat wij nog niet helemaal begrijpen waar wij alles kunnen vinden. Er is geen uitgebreide gebruiksaanwijzing bij geleverd. En voor ons nog een gedoe om uit te zoeken hoe alles werkt.
Duurzaamheid: laag gezet, omdat wij het vreemd vinden dat de televisie niet helemaal uit gaat. Deze blijft op een soort van stand-by doordat er een rood lampje blijft branden. Na vraag over gedaan dit is bij vrijwel alle samsung televisies maar dit blijft wel energie verbruiken.
Veel mogelijkheden, geluid prima kan je nog uitbreiden met boxen/surround set, beeldkwaliteit mooi maar alleen bij HD films geeft de televisie HD kwaliteit.

Huub6368 15-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

na veel vergelijken op sites en winkels gekozen voor een Samsyn UE40f6640. Beeld is werkelijk fantastisch! Wat een beleving. En 3D was ik kritisch over. Wat moet je ermee was het iedee...nou super, niet alleen blue ray maar ook de normale TV. Wellicht maakt de 600 herz het verschil. Maar bijzonder is het wel.
Overige mogelijkheden zoals smart TV, aansluitingen, spraakbediening zijn ook heel erg bijzonder.
Had niet gedacht dat ik zo enthousiast kon zijn over een tv. Maar het is in één woord: genieten.

Thefons104 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

Het is mooi gevomde TV, met goed beeld en een duidelijk geluid, alleen jammer dat je 2 afstandsbedieningen moet gebruiken.

Jim58 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

Ik nog geen volledige review geven omdat wij de TV pas een week hebben, maar de TV oog mooi. De menu structuur is duidelijk en helder. Er zijn een paar kleine dingetjes die ik niet heb kunnen vinden, zoals het zelf kiezen welke zender je op welke plaats zet. Misschien kom ik daar nog achter.
Ik vind het verder een mooie TV

Joey0489 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

Is een mooie TV en de gamekwaliteit is geweldig!!
Handig dat je er ook mee op internet kunt.
Ook heel leuk dat we er een jaar netflix bij krijgen

waterrat61 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

Een geweldig tv makkelijk in gebruik en geen moeilijke
install problemen. De aan sluitingen voor je muziek en foto en video werken zeer simpel. Het aansluiten van het netwerk is zeer snel gedaan.....

Steven0286 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

Ik heb de tv nog maar net in mijn bezit, maar hij voldoet op het moment prima! Geluidkwaliteit is goed. Beeld kwaliteit is perfect! De mogelijkheden lijken vooralsnog eindeloos, waarbij het switchen tussen de verschillende opties van de TV (bv tv, apps, social media) heel gemakkelijk is. Persoonlijk vind ik de de tv een mooi design hebben en is ook makkelijk hanteerbaar. Duurzaamheid van de TV is nog even afwachten, maar ik ben vooralsnog erg tevreden over mijn aankoop!

Marlon Verhoeven 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

Een zeer mooi toestel met heel veel nieuwe technologie en mogelijkheden.
Alleen werd er bij de verkoopadvertentie en de plek van verkoop niet aangegeven dat er een speciale CI-module benodigd was. Dit stond ook niet op de verpakking.

jablaauw 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

Goed beeld, matig geluid. De ontvangst van Canal Digitaal via C1 module is goed, maar een groot minpunt vind ik, dat de kanalenlijst van Canal Digitaal niet is te veranderen. Ik zit met een tytotaal on;ogisch volgorde. Alleen vi a een omslachtige methode , via favorieten kan ik enigszins een logische volgorde krijgen.De helpdesk is redelijk te bereiken. De adviezen die ik kreeg waren ronduit slecht.
Ik zou dit aparaat niet weer kopn maar liever een LG.

J.Steenbeek 11-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

Super TV. Beeld is kwalitatief zeer goed. In combinatie met de Samsung 3D Blue Ray speler zeer eenvoudig te bedienen. Alles met 1 afstandsbediening. Heb 20 jaar Sony gehad (waaronder als laatste een Full HD Sony) en had een serie afstandsbedieningen. In combinatie met Ziggo totaal 3 afstandsbedieningen. Mijn vrouw werd er gek van. Nu alles met 1 afstandsbediening incl de Sonos aansturing. Kortom, ik ben om!

boudewijnposthouwer 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

fantastische tv, geluid is wel wat minder maar is te verwachten met zon dunne behuizing. Wil nog een soundbar upgrade gaan doen

Susan87 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

Mooie tv met superscherp beeld. Installatie was een beetje lastig. Fijne toegang tot uizending gemist en rtl xl.

Jacques Huijbregtse 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

Een prima tv enigste nadeel is dat deze niet meer kan worden aangesloten op mijn Home cinema set.
Verder heeft deze als ik deze wil kijken met mijn DVD recorder heeft komt het geluid achter

R. Weatherly 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

Makkelijk te installeren en is zeker aan te raden. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Met de twee afstandsbedieningen geeft Samsung je de mogelijkheid om te kiezen tussen gemak en mogelijkheden.

sennatoller 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

De TV heeft goede geluidskwaliteit en heeft de mogelijkheid om tonen afzonderlijk in te stellen.
Het beeld is helder, past zich in de eco stand aan, aan het licht en daarmee ook het energieverbruik. Door de 600 MHz geeft de TV snelheid in de beelden duidelijk weer.
Door het gebruik van apps, en een duidelijk menu is de TV zeer gebruiksvriendelijk. Een ingebouwde gebruikershandleiding maakt het gemakkelijk om dingen op te zoeken.
Het handige van deze TV is het terug kijken van afleveringen bij bv. uitzending gemist en het direct kunnen bekijken/bestellen van films.
De TV heeft een mooi, strak uiterlijk en door de smalle omlijsting kun je genieten van de gehele grote van de TV.

Harry Hentenaar 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

ik vind deze televisie geweldig!
kwaliteit/prijsverhouding is erg goed.
enorm mooi beeld en heel veel mogelijkheden.
al met al een uitstekende keuze.

Bakkeveen 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

Erg gemakkelijk in gebruik, prijs-kwaliteit verhouding is prima, verchroomde poot is niet om aan te zien, dus hebben wij de tv opgehangen.

Danny098 09-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

Het is een erg mooi vormgegeven tv met een kleine rand. Met 600 Hertz tv heeft een prachtig scherp beeld.
Goede SMART mogelijkheden en handige TOUCH afstandbediening.
De tv is makkelijk te installeren. De gebruiksaanwijzing hebben we nog niet nodig gehad.

Dibbuz 07-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

Fraaie TV met mooie heldere beelden. Goede SMART mogelijkheden en handige TOUCH afstandbediening. Werkt erg goed en handig. Voor de mensen die niet aan zoiets kunnen wennen zit er ook een normale afstandbediening bij.

Geluid is goed maar niet bijzonder voor een TV. Stevige materialen en geen overbodig grote verpakking.
Mijn Cisco Ziggo box kan ik ook gewoon bediening met de Touch afstandbediening en alle functies van de box kan ik aanroepen, ideaal!

Enig minpuntje is de wat karige handleiding. Er zit een handleiding digitaal in de TV maar een papieren handleiding waar alles in staat is toch handiger.

Zeker een aanrader, mijn Philips "smart" TV verbleekt, die wil niet eens updaten. Bij deze Samsung werkt alles direct goed.

JWCAH 07-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

Na een eerdere smart-TV de overstap gemaakt naar dit topmodel van Samsung. Met zijn 600Hz scherm en microdimming voor diepe zwartwaarden blinkt dit model qua beeld toch echt uit andere modellen uit de Serie 6 of 5 of concurrenten. Ook beeld via internet lijkt bijna geruisloos. De 2013 smart-TV hub is erg gebruiksvriendelijk, snel met de dual-core processor en heeft alle gewenste mogelijkheden. Ik ben ook erg fan van de vele apps als Netflix en Vevo. Qua vormgeving is de dunne rand erg mooi waardoor de tv een slank uiterlijk heeft. De Samsung 40F6640 is zeker een aanrader.

Stips 07-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE40F6640SS

Prachtige tv! Ideaal voor op de slaapkamer, maar past ook mooi in een woonkamer. Vooral de beeldkwaliteit is echt super, zoals je van een Samsung tv mag verwachten!